Okumanızı öneriyoruz...
Yükseköğretimde öğretim, genellikle akademik uzmanlıkla sınırlı kalmakta. Akademisyenlerin çoğu, öğretim becerilerini geliştirecek resmi bir eğitim almamakta. Bu durum, öğrenci başarıları üzerinde olumsuz etkilere yol açabilmekte. Araştırma ve öğretim becerileri arasında sağlıklı bir denge kurulması gerektiği açıktır. Çoğu üniversite, öğretimi geliştirmeye yönelik kaynaklar sunsa da, bu programların çoğu gönüllü olarak sunulmakta ve etkileri sınırlı kalabilmektedir. Eğitimdeki bu eksiklikleri göz önünde bulundurarak, öğretim kalitesini artırma çabalarına yönelik daha yapısal bir yaklaşım geliştirmek kritik bir ihtiyaçtır.
Forbes’te yayımlanmış “Behind The Curtain Of Higher Education: Faculty Aren’t Trained” başlıklı yazıyı okumak için tıklayınız.